Waardering van DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal - Arnhem op 23 november 2017 interview

7.5

Naar mijn mening is er een tekort aan personeel door de bezuinigingen. Het valt mij op, dat er geen tijd meer is voor de gewone rustige omgang. Het zou fijn zijn, als er de hele dag een verzorgende aanwezig zou zijn op de woongroep. Ik merk op dat er meerdere keren per dag te weinig toezicht is in de gezamenlijk huiskamer. Ik vind dat gevaarlijk. Mijn moeder zit op een woongroep met dementerende en ik vind dat daar continu toezicht hoort te zijn. Mijn moeder wordt uitstekend verzorgd, gewassen en aangekleed. Ze gaan wegens tijdgebrek goed maar vlug met mijn moeder om. Dat één op één contact vindt mijn moeder fijn. Er worden regelmatig activiteiten georganiseerd, zoals pannenkoeken bakken, gym, muziek en spelletjes. Eerst was dat vaker. Mijn moeder vindt het leuk om mee te doen. Ik word door de verzorgenden goed op de hoogte gehouden over hoe het met mijn moeder gaat. Ze bellen mij als er iets is. Dat vind ik goed. Ik maak ook geregeld grapjes met de verzorgenden. Ik vind dat ik een goede band met ze heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.