Waardering van DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal - Arnhem op 4 december 2019

5.3
  • Dementie

Ons familielid verblijft al bijna een jaar in Heijendaal. Wij zijn niet geheel tevreden met de zorg. Er zijn al meerdere gesprekken geweest maar wij zien bijna geen vooruitgang. Ons familielid is niet een gemakkelijke bewoner. Psycholoog is ook betrokken. Ondanks dat er afspraken gemaakt worden over de zorg en omgang worden deze vaak niet nagekomen. Er wordt zeer regelmatig zeer slecht gerapporteerd. Zelfs op zorgdoelen mbt probleemgedrag lezen we vaak weinig terug.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal - Arnhem

geplaatst op 5 december 2019

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie op Zorgkaart Nederland. Uw opmerkingen nemen wij uiterst serieus. Uit uw reactie blijkt dat na de gevoerde gesprekken de afspraken niet voldoende worden nagekomen en u weinig vooruitgang ziet.

Wij gaan hierover graag met u in gesprek. U wordt dringend verzocht om hiertoe contact op te nemen met de betreffende teamleider van de woongroep waar uw familielid verblijft. Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet,
Els Tillemans
managementassistent Heijendaal

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.