Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen - Arnhem op 23 november 2017 interview

7.3

De afspraken die ik een half jaar geleden heb gemaakt, zijn nog steeds niet nagekomen. De zorg is wel goed, maar ik vind het vervelend dat er veel wisselingen van medewerkers zijn. Dat vind mijn vrouw best moeilijk. Er is soms geen tijd om mijn vrouw uit haar bed te helpen, waardoor het weleens voorkomt dat ze om tien uur nog op bed ligt. Mijn vrouw heeft een mooie kamer. Er is een gezamenlijke badkamer, die wordt gedeeld met vijf andere bewoners. Dat vind ik best veel eigenlijk. De gezamenlijke woonkamer vind ik een gezellige ruimte. Daar wordt gekookt en dan mogen de bewoners helpen. Er zijn wel activiteiten, maar daar doet mijn vrouw liever niet aan mee. Er konden altijd sigaretten gekocht worden voor de bewoners, maar het management heeft dat afgeschaft. dat vind ik belachelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.