Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen - Arnhem op 23 november 2017 interview

De afspraken vind ik moeizaam gaan. Afspraken worden meerdere keren verzet en dat vind ik vervelend. De zorg die ze leveren vind ik perfect. Ze nemen de tijd en moeite voor mijn vader en dat weet ik te waarderen. De medewerkers gaan met zorg en liefde met hem om. Ze verzinnen van alles om mijn vader aan het eten te krijgen. Daar doen ze de nodige moeite voor met hun eigen oplossingen. Ik heb zelf diverse dingen aangegeven en dan is er met een uur op gereageerd door de medewerkers. Dat loopt als een trein. Ik ben ten alle tijden welkom en dat vind ik leuk. Ik voel me hier echt vrij om mijn eigen gang te kunnen gaan. Ze zijn erg gastvrij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.