Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen - Arnhem op 23 november 2017 interview

8.5

De afspraken worden altijd nagekomen. Er is geregeld een gesprek en alles wat dan besproken wordt, wordt ook zo uitgevoerd. Mijn tante heeft een van de mooiste kamers van het gebouw. Het is een kamer met een erker, waardoor er veel lichtinval is. Er is een plaats voor het bed, die eventueel af te schermen is. Ze heeft haar eigen badkamer. Er is een restaurant waar ze gebruik van maakt. Buiten het restaurant is een ruimte waar ze anderen kan ontmoeten. Mijn tante woont op de begane grond. Ze kan op de straat kijken. Er is een grasveld en een mooi aangelegde tuin. Ik heb er geen spijt van dat mijn tante hier woont. Naar mijn mening wordt er echt goed voor mijn tante gezorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.