DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen

Rosendaalseweg 485 6824 KK Arnhem
Deze locatie is onderdeel van DrieGasthuizenGroep

Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen - Arnhem op 2 oktober 2017

Een interne verhuizing van mijn 104 jarige moeder voor 4 dagen/nachten, waarbij wij dit samen beleefden is het belangrijkom dit vantevoren goed te communiceren met de teamleider en de verzorging. Er moest een vinyle vloer komen.Duidelijk afspraken zijn er gemaakt. In goede harmonie, overleg en afspraken heeft dit plaatsgevonden. Er werd goed naar haar geluisterd om dit gebeuren plaats te laten vinden. Goede verzorging op zijn tijd gegeven,regelmatige aandacht  en haar blijven volgen.Dit zijn de ingrediënten om een 104 jarige te kunnen laten overleven na een ingrijpende verandering.Daarom alle lof voor de informatie vooraf door de teamleider en de verzorging voor hun extra hulp en aandacht aan  mijn moeder tijdens het verblijf elders.Mijn moeder was na afloop tevreden en dan ben ik het, als mantelzorger, ook.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.