Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen - Arnhem op 23 november 2017 interview

7.2

Er is pas een hele grote verbouwing geweest en daardoor voelt mijn moeder zich hier heel tevreden. De kamer van mijn moeder is ruim voldoende, ze heeft een eigen badkamer. Er zijn verschillende mogelijkheden qua ruimtes. Er is een gemeenschappelijke ruimte waar iedereen kan zitten en je kan je afzonderen in een kleinere ruimte. Er zijn genoeg activiteiten aanwezig, er wordt bijvoorbeeld aan sjoelen gedaan en bingo. Ook staat er een piano waar iedereen die dat wil op mag spelen. Mijn moeder is een beetje een pechvogel, ze valt wel eens en dan wordt ze goed verzorgd. De medewerkers zijn vriendelijk en daar kan ik in principe altijd terecht. Ik heb wel het idee dat er naar mij geluisterd wordt, daar zijn nooit problemen mee geweest. Er is weleens een misverstand geweest, maar dat is toen goed opgelost.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.