Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen - Arnhem op 22 november 2017 interview

8.7

Er zijn soms verzorgenden die tegen mijn moeder zeggen dat ze straks terugkomen, maar volgens mij doen ze dat soms niet of komt er ineens een andere collega naar haar toe. Dat is voor mijn moeder heel verwarrend. Het gebouw is van alle gemakken voorzien. De ligging vind ik geweldig. Er is buiten altijd wat om naar te kijken. Er is veel groen en het is niet te druk, maar wel levendig. Ik ben jaloers op het uitzicht. De ruimtes in het gebouw zijn prima. Er is een restaurant en een kamer waar heel vaak activiteiten worden georganiseerd. Er is minimaal één keer in de week een optreden of Bingo. Ik vind de activiteiten heel afwissend. Dat doen ze super leuk. Er zijn ook kerkdiensten, zowel protestants als katholiek. Het ontbreekt mijn moeder aan niets. Ik vind het een geruststellend idee dat ze hier woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.