Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen - Arnhem op 22 november 2017 interview

7.8

Het gebouw is oud. Het is wel onlangs gerenoveerd. Het heeft een opknapbeurt gekregen. Door samentrekken van twee appartementen is er nu een gezellige huiskamer gecreëerd. Daar wordt nu gezamenlijk gegeten. De kamer van mijn broer is erg klein. Hij heeft wel een eigen badkamer en keukentje. Ik vind het jammer dat hij zo weinig ruimte heeft. Ik merk dat er een tekort is aan personeel. Mijn broer heeft daar last van, omdat hij hulp nodig heeft bij het naar de toilet gaan. Vaak moet hij erg lang wachten voordat hij geholpen wordt met de toiletgang. Dat is voor hem erg vervelend. Ik merk dat het personeel zijn uiterste best doet. Ze doen wat ze kunnen. Mijn broer zit voornamelijk op zijn kamer televisie te kijken. Ze proberen hem te activeren maar dat lukt niet meer. Ik heb de indruk dat hij het wel naar zijn zin heeft hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.