Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen - Arnhem op 14 november 2017 interview

8.8

Mijn moeder woont hier nu zo'n anderhalf jaar. Zij woont hier naar volle tevredenheid. Ze vindt het prettig aanspraak te hebben. Ze is erg te spreken over het eten en over alle activiteiten die er georganiseerd worden. Er is één puntje van kritiek. Dat heeft met het voortraject te maken. De dag van de verhuizing verliep nogal krakkemikkig. Volgens mij was mij in het voorgesprek toegezegd dat mijn moeder door iemand van het huis zou worden opgevangen. Dat bleek niet het geval. De instelling zorgt voor beddengoed, handdoeken en dergelijke, maar op die eerste dag was dat niet aanwezig. Uiteindelijk is er een noodpakketje geleverd. Ik vermoed dat dit te maken had met een reorganisatie die toen net gaande was. Als mijn vrouw en ik met vragen zitten, krijgen wij daar heel snel antwoord op. Ik hoor dat mijn moeder altijd heel lovend is over de medewerkers. Mijn moeder kan nog wel eens bot reageren. Ik vind het heel knap dat de medewerkers daarop vriendelijk en behulpzaam blijven reageren. In de instelling wordt ook gebruik gemaakt van mensen met een verstandelijke beperking. Zij doen eenvoudige klusjes. Ik vind dat heel positief.

Bent u of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.