Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen - Arnhem op 21 november 2017 interview

Op het moment dat het druk is in het restaurant, dan moeten de dames van de receptie daar gaan helpen. De buitendeur gaat dan op slot, omdat er niemand bij de receptie is. Dat vind ik niet zo klantvriendelijk en storend. Verder vind ik de instelling perfect. De zorg voor mijn moeder vind ik goed. Als mijn moeder bijvoorbeeld naar het toilet moet en ze op het belletje drukt, dan is er heel snel iemand om haar te helpen. Verder wordt ze bijvoorbeeld ook op tijd gedoucht. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Ik vind het hele fijne meisjes. Ze zijn heel lief voor mijn moeder en ik vind ze ook heel betrokken. Mijn moeder is hier zeker geen nummer. Wat ik minder vind, is dat er weinig activiteiten georganiseerd worden. Er is één keer in de twee weken wel een bingo, maar verder is het activiteitenprogramma beperkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Drie Gasthuizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.