Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Hoogstede - Arnhem op 23 november 2017 interview

De medewerkers houden zoveel mogelijk rekening met mijn moeder, binnen de kaders die ze hebben. Ik heb daar waardering voor. Mijn moeder vindt de zorg heel goed. Ik krijg zelf feedback over wat dementie kan inhouden en ze zijn daar heel goed in. Ze betrekken me daar actief in mee. De medewerkers leven zich in in de situatie van mijn moeder en ze geven haar de ruimte. Ze kan actief deelnemen in bijvoorbeeld huishoudelijke taakjes, als ze dat wil. Mijn moeder vind dat heel fijn en ik vind dat prachtig. Zo heeft ze het gevoel nuttig te kunnen zijn. De accommodatie is heel nieuw en ze zijn nog een stuk aan het aanbouwen. Als dit klaar is, vind ik dit een unieke locatie met veel groen en looppaden. Het gebouw is heel toegankelijk en overzichtelijk. Je kan hier niet verdwalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Hoogstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.