DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Westerkade

Westervoortsedijk 12 6827 AS Arnhem
Deze locatie is onderdeel van DrieGasthuizenGroep

Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Westerkade - Arnhem op 17 februari 2018 Interview

De medewerkers staan heel erg open voor de wensen van mijn kennis. Ik vind het gebouw prima. De voorzieningen vind ik niet zo geweldig. Het is wel dichtbij de stad. De kamer vind ik heel goed. Mevrouw heeft een keukentje waar ze ook zelf wat kan klaarmaken. Ze heeft een aparte slaapkamer en een badkamer. Ze kan haar eigen was doen. Als ze wil roken dan kan ze op haar terras zitten. Voor het warme eten gaat ze naar het restaurant beneden. Ze kan meehelpen met het bereiden van het eten. De kok gaat in op de wensen van de bewoners. Ik vind het concept mooi: er is een mix van ouderen en mensen die iets mankeren. Er wordt zoveel mogelijk uitgegaan van de zelfredzaamheid van de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Westerkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.