Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Westerkade - Arnhem op 23 november 2017 interview

7.0

Het maken van afspraken is heel lastig en het verschilt per medewerker. Er is veel verloop onder de medewerkers. Er is te weinig tijd om te voldoen aan afspraken. De organisatie is daarvoor naar mijn mening te weinig geëquipeerd. Er is een aantal vaste medewerkers die heel goed hun best doen. Er zijn ook veel stagiaires. Het gebouw is net nieuw en is opgezet met alle moderne faciliteiten. Het is ruim, schoon, licht en groot. Het is gericht op verpleegzorg. Mijn vader heeft een appartement. Dat vind ik prachtig. Op de afdeling is een woonkamer met een open keuken. Er is een zithoek met televisie en er is een dakterras.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Westerkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.