Waardering van DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Westerkade - Arnhem op 20 december 2017 interview

9.2

Iedereen doet zijn best, maar ik heb moeite met het nieuwe zorgsysteem. Hierbij wordt het overgelaten aan mijn moeder of zij bepaalde zorg wil ontvangen. Zo wil mijn moeder bepaalde dingen niet gedaan hebben, terwijl ik dan vind dat het van belang is dat zij die zorg wel krijgt. Dat is meer mijn probleem met dit zorgsysteem, maar ik kan het goed aangeven en dan wordt het altijd wel goed opgepakt door de verzorging. Het gebouw en het principe van zelfstandig wonen in een appartement, maar bij het nodig hebben van acute zorg, is geweldig. Zo heeft mijn moeder een mooi ruim appartement op de zorgafdeling en mijn broer, die altijd bij mijn moeder in huis heeft gewoond, heeft een eigen appartement in het levensloopbestendige appartementengedeelte. Mijn moeder had er in het begin moeite mee om hier naar toe te verhuizen, maar nu heeft ze het er enorm naar haar zin. Wij willen het beste voor mijn moeder en dat krijgt ze hier. Van meet af aan voelde dit gewoon goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Woonzorgcentrum Westerkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.