Waardering van DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort - Arnhem op 23 november 2017 interview

7.7

De combinatie zorg en kwaliteit van leven komt precies uit zoals ik dat zo graag zou willen. De zorg die ik nodig heb krijg ik, dus mijn kwaliteit van leven hier is stabiel. Door de zorg kan ik meer dan toen ik alleen was. Ik word gedoucht omdat ik dat niet zelf kan. Het tijdstip van wassen ligt soms moeilijk omdat ik best vroeger wakker ben. Ik ben verder heel tevreden met de zorg en het gaat rustig en prettig en doen alles wat nodig is. Ook denken ze mee en zij komen met plannen om het zo en zo te doen. De omgang is keurig. Ze geven genoeg aandacht en luisteren naar je. Ze komen ook vaak informeren hoe ik me voel. Dat is erg attent. Er is belangstelling, niet omdat het moet. Ze werken niet allemaal uit hun hart, je kunt het verschil merken, maar wat ze moeten doen, doen ze allemaal. Mijn appartement bevalt me prima qua ruimte, qua lichtval en qua mogelijkheden die ik heb. Er zijn bepaalde aanpassingen gemaakt in het gebouw om over drempels te komen. De ligging van het gebouw vind ik slecht en we kijken ook tegen veel auto's de buurt aan die daar parkeren. Als je naar de parkeerplaats wilt, moet je een bult op. Vooral ook in de winter als het glad is. Je kunt een bestellijst invullen, maar de prijzen zijn erg duur, dus daar maak ik geen gebruik van. Het winkeltje is ook verdwenen. Ik zou het hier zeker willen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.