Waardering van DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort - Arnhem op 23 november 2017 interview

7.2

Ik krijg niet zoveel zorg en wat ik kan doen, doe ik zelf. Ooit kreeg ik wel hulp tijdens het douchen en dat ging heel goed. Dat ging allemaal prima en rustig. De omgang is prima. Ik ken ze bijna allemaal. Ze doen allemaal goed hun best en de aandacht is voldoende. Ik verlang ook niet veel aandacht. Ze hebben meer te doen. Er wordt goed geluisterd. Ik kan hier goed wonen en leven. Ik heb bijna het mooiste appartement dat er is, qua lichtinval en qua ligging. De schoonmaak gaat ook goed en ik ben erg tevreden daarover. Het eten is zonder meer goed. Niet zoals thuis, maar dat kan ook niet. Ik vermaak mezelf met lezen en puzzelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.