Waardering van DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort - Arnhem op 23 november 2017 interview

7.2

Ik vind de zorg goed. Ze zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Het gaat rustig en prettig. De omgang is prima. Men is erg gewillig en ze luisteren erg goed naar me. Ik krijg aandacht genoeg en ik maak af en toe een praatje. Ik vind mijn kamer heel gezellig, het kan niet beter. Ik vind het groot genoeg. Eens per week maken ze schoon. Het afstoffen moet ik zelf doen, maar de vloer, toilet en badkamer worden gedaan. Het bed wordt verschoond door de zusters. Ik kan hier goed leven. Ik doe mee met sjoelen en rummikub. In de zomer doen ze dat niet. De warme maaltijden zij goed. Ik beveel het aan iedereen aan om hier te komen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.