Waardering van DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort - Arnhem op 23 november 2017 interview

8.7

Ik vind mijn appartement geweldig, dat kan ik in een woord zeggen. Ik heb het met mijn familie uitgezocht en ben dik tevreden. Ik heb ook een mooi balkon. Men komt slechts een keer per week schoonmaken en dat vind ik wel weinig. De familie moet wel helpen. Degene die het doet, doet het wel goed. En ik mag ook andere wensen kenbaar maken. Ze helpen me van alle kanten, bijvoorbeeld met aankleden en douchen en ze maken mijn brood klaar. De medewerkers gaan heel vriendelijk en keurig met me om. Er is ook tijd voor een praatje. Ze halen me op om ergens heen te brengen en ze halen ook koffie. Er wordt goed geluisterd. Ik heb hier de beste kwaliteit van leven die ik ooit heb gehad. En mijn familie vind het ook geweldig. Ik doe mee aan bingo en sjoelen en ballenbak. Er zijn best veel vrijwilligers hier en ze zijn heel vriendelijk. Het is het mooiste huis waar ik ooit geweest ben. We hebben een kok en het eten is heel lekker, en ook krijgen we vaak fruit en appelmoes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.