Waardering van DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort - Arnhem op 23 november 2017 interview

7.7

Mijn kamer is prima met een ruime bad- en slaapkamer met alles wat je je wensen kunt. In de douche staat een douchestoel. De ligging op zuid bevalt me heel goed, omdat het lekker zonnig is. Ik heb een heel mooi balkon. Er zit een prachtige keuken in. Als ik zou willen, dan zou ik zelf mogen koken. Eens per week doen ze de badkamer en de vloer wordt gezogen en gedweild. Soms wordt de keuken een beetje gedaan. Zelf moet je ook wel een beetje stof afnemen als je dat kunt. De omgang is prima, men is altijd vriendelijk. Met de een heb je nu eenmaal meer klik dan met de ander, dat is nu eenmaal zo. Er is te weinig tijd voor een praatje, want er is te weinig personeel. Ze zijn druk alhoewel ze dat niet laten merken. Maar ik voel dat wel. Dat vind ik erg jammer. Ze komen me wel even goedemorgen wensen en vragen of ik goed geslapen heb. Ik weet wel wie er wat meer in hun mars hebben dan anderen. Ook zijn er vaak stagiaires. Als ik eens een keer iets heb, dan gaan ze rustig even zitten. Als ik ziek ben dan is er zeker meer aandacht. Ik kan mezelf nog goed wassen maar ze bieden het wel regelmatig aan. Er zijn natuurlijk dingen die je anders wilt, bijvoorbeeld het contact met de buitenwereld. Het is wel een beetje achteraf hier. Ik vind de maaltijden te vetloos. Ik ben het ook nooit eens met de jus, het is poeder uit een pakje. Ik wil heel graag een lekker jus. Je kunt op een lijst aankruisen welke maaltijd je wenst. Het komt van een catering. De kwaliteit is wel best. Er is altijd soep, een hoofdmaaltijd en een toetje. Ook krijgen we iedere dag fruit. Er waren wel spelletjes te doen maar de animo was te weinig. Nu is er nog koffiedrinken, spelletjes zoals bingo, sjoelen en ballenbak. Ik zou graag muziekmiddagen willen hebben maar dat is niet geheel mijn smaak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.