Waardering van DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort - Arnhem op 23 november 2017 interview

6.0

Qua zorg doet de een het beter dan de ander. Sommigen doen heel wild bijvoorbeeld tijdens het afhalen van het verband. Ze kunnen het beter eerst nat maken. Je krijgt steeds een ander of een leerling die het soms niet kunnen. De omgang is ook verschillend maar over het algemeen zijn ze wel vriendelijk. Door de drukte hebben ze vaak geen tijd om goed te luisteren en lopen ze weg tijdens een gesprek. Deze kamer waar ik woon ben ik tevreden mee, maar je kunt hier nergens wandelen omdat er geen wandelpaden zijn. Ik ben tevreden met de schoonmaak en ik kan ook wensen kenbaar maken. De tijd voor de schoonmaak is echter is veel te kort. Ik kan hier goed leven en wonen maar het ligt er wel aan wie ik krijg in de verzorging. Het eten vind ik niet zo heel lekker en vaak neemt mijn familie wat mee.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort - Arnhem

Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw reactie blijkt dat u vindt dat de verzorging beter kan.

Wij gaan hierover heel graag met u in gesprek. U wordt dan ook van harte uitgenodigd om contact op te nemen met de teamleider en/of
EVV-er. Wij horen graag van u!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.