Waardering van DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort - Arnhem op 23 november 2017 interview

8.5

Toen ik hier kwam ben ik gevallen en kwam in het gips en had ontzettend veel zorg nodig. De zorg is echt prima. En als ik iets nodig heb dan hoef ik het maar te vragen en ze zorgen ervoor. Ik hoef nooit lang te wachten want ze zijn er meestal heel gauw. Ieder mens is verschillend en ieder heeft zijn eigen gewoontes maar ik kan met iedereen goed opschieten. Als er iets is wat me stoort, dan kan ik dat kenbaar maken. Ik krijg wel wat aandacht, meestal na het ontbijt maken ze even een praatje maar verder in de loop van de dag niet zo. Ik begrijp dat ze het druk hebben. Het stoort me niet. Er wordt heel goed geluisterd en er wordt passend gereageerd. Er wordt meteen aktie ondernomen. Alles wat ik bespreek wordt passend op gereageerd. In het begin had ik veel moeite om hier te komen wonen. Maar ik heb geleerd om los te laten. Daardoor heb ik nu zeker een goede kwaliteit van leven hier. Ik ben hier heel tevreden, mijn kamer staat niet zo vol zodat ik ruimte heb. Ik heb een aparte slaapkamer en badkamer. Qua ruimte is het prima. Ik heb een mooi balkon en er zijn kiepramen. De schoonmaak ben ik ook tevreden mee. Alleen het hoognodige wordt gedaan. Maar als ik bijvoorbeeld iets vraag, dan wordt het ook gedaan. De maaltijden zijn anders dan thuis, maar ik begrijp dat het niet anders kan. De ene keer is het heel lekker en andere keren niet. Ik mag wel wensen kenbaar maken bij de kok. Het komt denk ik wel van de catering. Ik zou het hier zeker willen aanbevelen. Wat ik hier erg jammer vind, is dat er geen wandelgebied is. Er is geen park of iets dergelijks waar je eens even lekker kunt wandelen, maar in de zomer kunnen we wel heerlijk op het mooie terras zitten en de tuindeuren gaan dan open en we mogen zelf koffie en thee pakken. Het terras is altijd heel leuk aangekleed met bloembakken, dat wordt gedaan door de kok. En je moet opletten op je rollator omdat alles berg op en af gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Zorgappartementen Klingelpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.