Waardering van Driezorg, Woonzorgcentrum De Kievitsbloem - Zwolle op 17 mei 2010

6.8

De verzorgers zijn allemaal erg bereidwillig en zorgzaam. De kamers zijn veel te klein. Mensen die uit hun eigen huis komen moeten verschrikkelijk veel inleveren om het passend te maken en een huiskamergevoel te krijgen. Verzorgsters krijgen veel te weinig tijd krijgen om aandacht te besteden aan de mensen. Hiermee bedoel ik een praatje dat langer duurt dan alleen de medicijnen uitreiken. Het ligt niet aan de Kievitsbloem dat er geen aandacht kan worden gegeven, dit komt door de bezuinigingen. Als je zo oud bent en hier je laatste dagen moet doorbrengen, hoeft het van mij niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driezorg, Woonzorgcentrum De Kievitsbloem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.