Elsresidentie Margraten

Particulier woonzorgcentrum

Hoenderstraat 1 6269 BS Margraten

Waardering van Elsresidentie Margraten - Margraten op 14 oktober 2020

Dementie

De persoonlijke zorg voor onze ouder is naar tevredenheid. De accomodatie is fris en stijlvol. Jammer dat de meeste bewoners weinig zicht hebben op de buitenwereld doordat veel kamers inpandige ramen hebben. Wat meer groen in en om het gebouw zou zeker niet misstaan. Een ander verbeterpunt zien wij in het aanbod van activiteiten, meer afgestemd op de behoeften van de individuele bewoners. Nog een verbeterpunt zien wij in de communicatie met de leiding: meer persoonlijk contact met mantelzorgers zodat wensen en grieven gehoord worden. Ook informatie over het reilen en zeilen binnen de Elsresidentie wat betreft bijvoorbeeld personeelswisselingen zou welkom zijn. Het zou ook fijn zijn om als kind in te kunnen loggen in het logboek van moeder of vader. Overigens krijgen de meeste verzorgers/verplegers een dikke tien!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Elsresidentie Margraten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.