Envida, Zorgcentrum Beukeloord

Gasthuisplantsoen 1 6231 JZ Meerssen
Deze locatie is onderdeel van Envida Verpleegzorg

Waardering van Envida, Zorgcentrum Beukeloord - Meerssen op 4 maart 2020

Ziekte van Alzheimer

Onze moeder zit al 13 jaar in Beukeloord. Ze is begonnen samen met onze vader. We hebben vele verschillende soorten zorg meegemaakt. Van de beginnende hulpvraag tot wat het nu is volledige zorg. Er is in de jaren veel veranderd, en naar mijn mening meer last op de schouders van de verpleging gekomen. Alles moet sneller, de "echte tijd" voor de bewoners is minder door o.a meer notitie werk wat naar mijn mening de aandacht voor de bewoner niet altijd ten goede komt. Natuurlijk heb je mensen met meer of minder passie voor het beroep maar dat heb je in ieder beroep. Het is roeien met de riemen die ze hebben, en dat doen de medewerkers goed. Ik vind dit een zwaar beroep en zie dit dan ook meer als een roeping. Zonder deze geweldige hulp zouden wij als familie een groot probleem hebben, nu weten we dat mam met veel liefde verzorgd wordt, en dat wij met een gerust hart na een bezoek naar huis gaan. Kortom een dikke duim en applaus voor alle medewerkers van Beukeloord. Super bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Envida, Zorgcentrum Beukeloord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.