Envida, Zorgcentrum De Bron

Breusterhof 45 6245 EL Eijsden
Deze locatie is onderdeel van Envida Verpleegzorg

Waardering van Envida, Zorgcentrum De Bron - Eijsden op 9 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Iedere afspraak die ik heb gemaakt is nagekomen. Dit vind ik heel goed voor een zorginstelling. We worden meteen gebeld als er iets belangrijks aan de hand is. De medewerkers zijn heel meegaand, dit is perfect. De behandeling van mijn schoonmoeder is super. Mijn schoonmoeder is onlangs gevallen, we werden meteen gebeld. Dit is allemaal super verlopen. De omgang met de verpleegkundige is heel leuk. Alles wordt altijd snel door ze geregeld. Ze zijn heel begaand met de mensen en helpen bijvoorbeeld ook met het eten. Ik laat mijn schoonmoeder met een goed gevoel hier achter. Als er iets dringend is, dan worden wij op onze mobiel gebeld en anders worden we per email gecontacteerd. Onlangs ben ik wel op mijn mobiel gebeld voor een minder belangrijke zaak, dit vond ik slordig. Ik vind dat er heel goed naar de bewoners wordt geluisterd. De bewoners zijn dement en de verzorging neemt de tijd voor kleine dingen. Denk hierbij aan een praatje of om een boek te lezen. Het is fijn om te zien hoe meegaand ze zijn met de bewoners. De accommodatie is vrij nieuw. De kamers zijn mooi. Er is een mooi uitzicht van alle kanten. De instelling is heel schoon. Voor het opruimen van de kamer kan de familie indien gewenst meehelpen. Verder worden er verschillende zaken georganiseerd voor de instelling. Ze kunnen naar kerk. Ze maken ook uitjes met de bus. Het is een super instelling, echt heel top.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Envida, Zorgcentrum De Bron? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.