Envida, Zorgcentrum De Bron

Breusterhof 45 6245 EL Eijsden
Deze locatie is onderdeel van Envida Verpleegzorg

Waardering van Envida, Zorgcentrum De Bron - Eijsden op 9 augustus 2016 Interview

Ik hoef maar een keer te bellen of iets te vragen en het wordt geregeld. Ik heb al een paar keer ontlasting onder haar nagels gevonden en haren op haar lip die niet regelmatig geschoren worden. Het incontinentiemateriaal wordt niet regelmatig verschoond en ook tussen haar billen was het niet echt schoon. Er is veel te weinig personeel aanwezig op een groep van 14 demente mensen. Mijn moeder krijgt onvoldoende persoonlijke aandacht. Ik word regelmatig gebeld als er iets aan de hand is. Er zijn nu zoveel verschillende zusters dat ik niet meer weet bij wie ik moet zijn en of ze mijn moeder kennen. De EVV-er luistert goed naar mij en ik kan haar altijd appen. De accomodatie is minder geworden. Eerst zaten we met 6 bewoners en dat is nu naar 14 gegaan en de clienten vervelen zich omdat er niks word aangeboden. Er is veel agressie onder de bewoners en er wordt weinig aan gedaan omdat er te weinig personeel is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Envida, Zorgcentrum De Bron? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.