Envida, Zorgcentrum De Bron

Breusterhof 45 6245 EL Eijsden
Deze locatie is onderdeel van Envida Verpleegzorg

Waardering van Envida, Zorgcentrum De Bron - Eijsden op 10 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Ik vind de verzorging en de verpleging goed, maar het eten vind ik af en toe niet zo lekker. Wel is het zo dat als de bewoners ander voedsel vragen zij dit dan vervolgens ook krijgen. Ook vind ik dat het schoonmaken van het restaurant wel kan worden verbeterd. Als ik iets aan het personeel vraag, gebeurt dit onmiddellijk. Ik merk aan de wijze waarop het een en ander intern wordt teruggekoppeld dat er dan goed naar mij is geluisterd. Als er iets met mijn familielid aan de hand is, wordt ik direct gebeld en staat het personeel mij bij de ingang van het gebouw op te wachten. Dat is voor mij echt een geruststelling. Ik ervaar de begeleiding dan ook als heel erg goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Envida, Zorgcentrum De Bron? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.