Envida, Zorgcentrum De Bron

Breusterhof 45 6245 EL Eijsden
Deze locatie is onderdeel van Envida Verpleegzorg

Waardering van Envida, Zorgcentrum De Bron - Eijsden op 10 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het een prettige manier van omgaan. Het is met respect, vooral naar de bewoners toe. Ik merk dat er weinig ruimte overblijft om echt individueel met de bewoners bezig te zijn, buiten de verzorgingstijden om. 's Avonds brengen ze mensen naar bed. Dan kunnen ze weinig tijd besteden aan de mensen die in de huiskamer zitten. De zorg vind ik op zich prima, zoals het hoort te zijn. Wat ze kunnen, wordt gedaan. De afspraken gaan overwegend goed. Ze mailen of bellen me als er wat gebeurd. Er hangt een activiteitenprogamma als je binnenkomt. Het gebouw is schoon en toegankelijk. Luisteren doet men goed. Ik merk dat het op de drukke momenten moeilijk is om wat te vragen. Ik doe dat dan op die momenten ook niet. Ik zou het makkelijker vinden als er een medewerker meer zou zijn, dit voornamelijk voor de bewoners. De dagbesteding wordt mede in stand gehouden door vrijwilligers. Als er geen vrijwilligers zouden zijn, zouden er te weinig medewerkers zijn voor de dagbesteding. Iedere bewoner heeft individuele begeleiding nodig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Envida, Zorgcentrum De Bron? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.