Envida, Zorgcentrum De Bron

Breusterhof 45 6245 EL Eijsden
Deze locatie is onderdeel van Envida Verpleegzorg

Waardering van Envida, Zorgcentrum De Bron - Eijsden op 21 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn ouders zijn tevreden over hun verblijf. Ze zijn rustig, ze voelen zich thuis en dat stralen ze ook uit. Het gebouw waarin ze wonen is mooi en is gelegen midden in het centrum tegenover het winkelcentrum. Er is genoeg afleiding voor ze. Ik ben tevreden over hoe met ons wordt gecommuniceerd. Als er wat is, wordt dat met mijn ouders besproken. Ik krijg meteen een e-mail of een telefoontje. Als ik bij mijn ouders ben, kan ik altijd de medewerkers vinden om aan hun iets door te geven of om iets te vragen. Naar mijn mening zet het personeel zich 100% in. Er wordt veel gedaan qua activiteiten om het mijn ouders naar hun zin te maken. Er zijn veel activiteiten die jaarlijks terugkomen zoals de vierdaagse. Er zijn ook activiteiten die wekelijks zijn zoals de muziekmiddagen. Daar zijn we blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Envida, Zorgcentrum De Bron? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.