Waardering van Envida, Zorgcentrum De Wilgenhof - Bunde op 14 november 2019

9.7

Onze ouders woonden tot aan hun recente overlijden beide in De Wilgenhof, mama op de ‘reguliere’ afdeling en papa op de gesloten afdeling. De Wilgenhof was een bewuste keuze, ik heb voorafgaand aan de onvermijdelijke verhuizing meerdere zorgcentra in de omgeving bezocht maar had bij geen enkele locatie zo’n prettig ‘eerste gevoel’ als bij de Wilgenhof/De Wilg. Dat eerste gevoel is in alle opzichten juist gebleken! De mensen van de Wilgenhof/De Wilg zijn fijne. kundige, warme, betrokken, geduldige en menselijke zorgtoppers die hun werk vanuit hun hart goed doen. Dat geldt voor álle medewerkers: activiteiten, restaurant, fysio, schoonmaak, huismeester, arts, teamleiders en natuurlijk verzorging/verpleging We vonden steeds een luisterend oor, de communicatie was open en eerlijk en ook ons welzijn werd in de gaten gehouden. Ze hebben er van een moeilijke laatste levensfase een goede en waardige laatste levensfase weten te maken, waarvoor onze grote oprechte Dank.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Envida, Zorgcentrum De Wilgenhof - Bunde

Dank u wel voor deze mooie waardering. Uw woorden zijn hartverwarmend. Wij hebben ervoor gezorgd dat uw waardering bij de betrokken medewerkers terecht is gekomen. Uw waardering voor hun werk geeft hun dag een gouden randje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Envida, Zorgcentrum De Wilgenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.