Waardering van Envida, Zorgcentrum Lenculenhof - Maastricht op 25 april 2017

5.5

Weinig mogelijkheden voor de (soms) deskundige medewerkers. Benodigde zorg kan vaak niet geboden worden. Patiënt is aan z'n lot overgelaten

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Envida, Zorgcentrum Lenculenhof - Maastricht

Uiteraard betreurt Envida het feit dat onze cliënt niet de kwaliteit van zorg ervaart zoals wij die voor ogen hebben. We weten echter niet precies waar de schoen wringt. Daarom hebben we geprobeerd om via de redactie in contact de komen met de cliënt, maar helaas wenst deze geen contact. Dat vinden we jammer, want het belet ons om actie te ondernemen. We hopen dat deze cliënt alsnog bereid is om met ons in gesprek te gaan, zodat we iets kunnen doen met zijn of haar feedback.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Envida, Zorgcentrum Lenculenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.