Waardering van Evean Eduard Douwes Dekker - Amsterdam op 23 november 2012

3.3

Mijn moeder is sinds september 2012 in deze instelling opgenomen. De medewerkers doen wat ze kunnen. Maar de leiding en vooral de medische leiding (verpleeghuisarts) is verschrikkelijk slecht. Na ruim 3 weken had ze nog geen enkel contact gezocht nog met ons, de familie, nog met behandelende artsen. Ook na een gesprek bleek zij vooral onkundig te zijn, waarbij zij dacht in objecten en niet in mensen. Daarbij reageerde ze niet op door ons opgemerkte gebreken (ze had de kennis niet) of vond medisch handelen niet noodzakelijk (4 keer diaree op een dag was normaal). Daarnaast is de huisvesting verschrikkelijk, met als excuses de uitlopende verbouwing. Het gebouw bestaat uit geschakelde portecabins waar je met goed fatsoen geen dementen bejaarden in kan huisvesten, zeker bij het uitvallen van de lift is het zeer brandgevaarlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evean Eduard Douwes Dekker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.