Waardering van Evean Festina Lente - Assendelft op 17 oktober 2017

6.2

Mijn ervaring als contact persoon van mijn moeder die daar verblijft al ruim 2 jaar! Ik moet helaas vaststellen dat de zorg de laatste tijd slecht verloopt! Oorzaak te weinig personeel, waardoor mijn moeder niet de zorg krijgt die zij nodig heeft! Het 2 keer douchen in de week wordt niet altijd gedaan, te weinig personeel! Ook groot verloop personeel vaak weer ander personeel. Slechte communicatie tussen het personeel, komt vaak voor dat men niet weet welke afspraken er zijn gemaakt ?

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Evean Festina Lente - Assendelft

Beste,

Spijtig om te lezen dat bij u het beeld is ontstaan dat uw moeder niet voldoende zorg zou hebben gekregen. Onze medewerkers zetten zich elke dag weer met zorg en aandacht in voor onze bewoners en cliënten. Graag nodig ik u uit voor een gesprek om te horen wat volgens u is mis gegaan.
U kunt uw contactgegevens mailen naar communicatie@evean.nl

Met vriendelijke groet,

Locatiemanager Festina Lente

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evean Festina Lente? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.