Evean Festina Lente

Beemsterstraat 25 1566 WP Assendelft
Deze locatie is onderdeel van Evean

Waardering van Evean Festina Lente - Assendelft op 20 maart 2019

Ziekte van Parkinson

Was erg op mijn zelfstandigheid thuis gesteld.Was bang dat in Festrina Lente los te moeten laten ! Vanaf mijn eerste dag van opnemen merkte ik, dat men mij geheel vrij liet in doen en laten. Kon weggaan en thuiskomen zoals het mij uitkwam.! Uiteraard gaf ik dat wel door aan dienstdoend personeel !Indien nodig word ik eerder geholpen bij aankleden enz, zodat ik tijdig naar buiten kon ! Bijzonder leuk vind ik het, dat de "meisjes" allemaal in zijn voor de vrolijke noot ! Maar ook hun inzet voor de verpleging van ouderen, die veel hulp nodig hebben heeft mij getroffen.! Dat moet een roeping zijn , zó lief  ! Ik kan zo nog wel doorgaan, maar dat blijft "jubelen" ! Daarom eindig ik met de hoop uit te spreken nog een tijdje in Festina te mogen vertoeven !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evean Festina Lente? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.