Evean Henriëtte Roland Holst

Kortvoort 100 1104 NB Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Evean

Waardering van Evean Henriëtte Roland Holst - Amsterdam op 16 februari 2018 Interview

Het is een voorrecht dat je op deze manier oud mag worden. Ze helpen me dagelijks met de steunkousen aan en uit doen. Omdat ik niet los kan staan word ik met douchen ook geholpen. Ook heb ik een alarm om en dat is een veilig idee. Mijn benen willen niet meer en soms zak ik er doorheen. Dan kan ik om hulp bellen en dan komen ze ook direct. Het appartement is mooi ruim en ik heb het ingericht met mijn eigen vertrouwde spullen. Er is altijd wel iets te doen in het huis. Creatieve middag waar je je nagels kunt laten lakken. Een filmmiddag en een kennisquiz. Bij de koffie wordt de krant voorgelezen, zo blijf je op de hoogte van het nieuws. De zuster en medewerkers zijn aardig en behulpzaam. Natuurlijk moet je soms even wachten, ze hebben meer te doen. Je moet zelf niet moeilijk gaan doen en het nemen zoals het komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evean Henriëtte Roland Holst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.