Waardering van Evean Lishof - Oostzaan op 1 oktober 2017

• Ziekte van Alzheimer

Mijn ouders hebben een appartement aangeboden gekregen in de lishof. Het appartement is ruim, licht en ziet er prachtig uit. Ook hebben ze een groot balkon waar ze heerlijk buiten zitten tussen al hun planten .Mijn beide ouders hebben de diagnose alzheimer en zij konden niet meer thuis wonen. Zij hadden een plekje nodig waar ze zelfstandig kunnen wonen maar met de nodige hulp en ondersteuning.  Zij zijn vanaf de eerste dag heel blij met hun woning in de lishof. Elke ochtend komt er iemand kijken of alles goed gaat, is er een probleem komt de verpleging langs. Iedereen is erg aardig en behulpzaam. Het intake gesprek verliep heel fijn en als er iets is staat de verpleging meteen klaar om te verzorgen of gerust te stellen . Mijn ouders gaan elke ochtend koffie drinken in het restaurant beneden en dat vinden ze gezellig.  S'middags is er warm eten in het restaurant en ze hebben in tijden niet zo lekker gegeten. De kok krijgt dan ook steeds complimenten en ook doen zij mee met de activiteiten die er in het huis georganiseerd worden zoals koersbal, kienen en zelfs een dagje naar het strand geweest.Er is ook een afdeling waar mensen verblijven waar de dementie al verder gevorderd is , daar heb ik ( gelukkig) nog geen mening over behalve dat het er allemaal mooi en netjes uitziet met grote huiskamers en een heerlijke tuin.Al met al heel tevreden in de Lishof waar ze pas twee en halve maand wonen maar zich al helemaal thuis voelen.Als ik een minpuntje zou moeten noemen is het dat de receptie niet permanent bezet is , dit is vervelend voor de verpleegkundigen die dan ook de telefoon moeten beantwoorden  buiten hun vele werkzaamheden maar helaas is dat een gevolg van de bezuinigen en hopelijk verbeterd dat weer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Evean Lishof - Oostzaan

Beste,
Fijn dat uw ouders zo tevreden zijn over hun verblijf in de Lishof.
Gelukkig is met ingang van 1 januari 2018 de receptie weer wat langer geopend. Zo kunnen we onze bewoners en hun familieleden nog beter van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,
Marlies Ras
Hoofd Zorg Evean Lishof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evean Lishof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.