Waardering van Evean Oostergouw - Zaandam op 21 juni 2016 interview

6.0

Ik vind dat men weinig zorg verleend. Ze lette helemaal niet op mij, als ik snachts had gespuugd wist ik niet dat ik dat moest melden. Ze zijn wel aardig maar ze waren alleen geinteresseerd of ik mijn medicijnen wel innam. Ik wist ook helemaal niet wie welke funcite had. De introductie is minimaal bijvoorbeeld men vertelde niet waar het knopje van het mechanise bed, licht of tv zat. Het is er allemaal een beetje onverschillig, ik miste de belangstelling. Ik miste de communicatie naar mij toe. Ik had een eigen kamer, maar de wastafel was echt waardeloos, de spiegel was ver weg en het licht zat op een hele ander muur achter een gordijn. Ik was wel dankbaar dat ik daar terecht kon. De fysiotherapie was erg goed. De fysio heeft mij een dagindeling gegeven hoe ik moet revalideren met de opgegeven oefeningen. Dat krijgt niet iedereen, maar dat zou wel moeten. Ze hebben mij niet goed voorbereid over het feit hoe het is om weer thuis te zijn, hoe zwaar en langdurig de revalidatie dan is. Omdat ik altijd misselijk was vond ik het eten niet te eten, het eten was wel gevarieerd, maar wel erg veel worst en wel een beetje onder de maat. Het was best gezellig daar, want je hebt daar aanspraak. Ik heb er geen slechte herinneringen

Reactie van/namens Evean

Beste heer/mevrouw,

Om onze cliënten zo goed mogelijk te kunnen voorzien in hun behoefte, is luisteren ontzettend belangrijk. Zo kunnen we achterhalen op welk terrein de behoefte ligt. Met uw waardering kunnen wij onze zorg verder verbeteren. Dank u wel daarvoor.

Met vriendelijke groet, Sanne van Evean webcare

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evean Oostergouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.