Evean Rosariumhorst

Rosariumpark 2 1561 TV Krommenie
Deze locatie is onderdeel van Evean

Waardering van Evean Rosariumhorst - Krommenie op 19 oktober 2015

Overige aandoeningen

Ik zit nog in een overgangsfase, dat is moeilijk. Ik hoopte nooit in een zorg instelling te komen. Maar het is een noodzaak. Ik heb mijn eigen ritme, als ik alles rustig aan doe gaat het best. Dan kan ik nog veel zelfstandig doen, en als ik hulp nodig heb, kan ik die krijgen.  Er is hier een goede sfeer onder het personeel.  Ik maak graag een praatje met ze. Mijn kinderen komen hier vaak op bezoek, dan nemen ze altijd iets lekkers voor me mee. Het eten is hier van de catering, en dat vind ik niet smaakvol. Ik zit graag op mijn kamer, die is geweldig, het is geen thuis maar ik voel me er wel goed. Ik ontvang een informatie blad met alle activiteiten en als  er hier muziek is, ga ik daar heen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evean Rosariumhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.