Evean Swaensborch

Swaensborch 11 1141 VZ Monnickendam
Deze locatie is onderdeel van Evean

Waardering van Evean Swaensborch - Monnickendam op 21 oktober 2015

Overige aandoeningen

Mijn moeder verblijft hier sinds kort. Ze is erg blij met haar ruime kamer en vindt het prettig dat er veel georganiseerd wordt, ze geniet erg van de muziek uitvoeringen en de gezellige bingo. De gemeenschappelijke ruimtes zijn gezellig en fris en er is altijd iemand met een luisterend oor voor mijn moeder. Wij worden goed op de hoogte gehouden over mijn moeder en afspraken met bijvoorbeeld de arts zijn makkelijk te maken en worden goed nagekomen. Ook wordt er regelmatig aan mij gevraagd of er nog iets nodig is voor mijn moeder. Ik voel mij gehoord en ben erg blij met dit lieve personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evean Swaensborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.