Florence, Expertisecentrum Mariahoeve

Hofzichtlaan 115 2594 XZ Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Florence, gezondheid en Zorg

Waardering van Florence, Expertisecentrum Mariahoeve - Den Haag op 12 augustus 2016

Heupvervanging

Ouderwets ingerichte en geleide instelling. Somber en kleine kamers zonder privacy. Onvoldoende aandacht voor cliënten, mede (maar niet alleen dus) door te weinig personeel. Afspraken worden niet of onvoldoende onderling doorgegeven. Eten laat te wensen over. Fysiotherapie is positieve uitzondering.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Expertisecentrum Mariahoeve - Den Haag

Dank u voor de waardering voor onze locatie Mariahoeve. Graag zouden wij met u in contact willen komen om uw waardering verder te bespreken. Op die manier kunnen we bekijken wat er precies nodig is om onze locatie en zorg- en dienstverlening verder te verbeteren. U kunt contact met ons opnemen via redactie@florence.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Expertisecentrum Mariahoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.