Waardering van Florence, Woonzorgccentrum Mariënpark - Leidschendam op 17 oktober 2019

5.8
  • Dementie

Je kan echt merken dat het een locatie is die pas van start is gegaan. Jammer is dat het niet echt een gebouw is ingericht voor dementerende ouderen. De groep 25 ouderen is best nog heel groot. Jammer is ook dat er geen restaurantje is zoals in oud Westhoff. Dat je samen met je vader of moeder even de afdeling af kan om een kopje koffie/thee te drinken. De toegankelijkheid van het gebouw is niet echt optimaal. Zeker als je zelf geen zogenaamde sleutel hebt. Het appartement is prachtig. Fijn dat deze ook met persoonlijke meubeltjes is in te richten. Er is nog veel aan de weg te timmeren maar het personeel proberen hun best te doen om er iets van te maken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgccentrum Mariënpark - Leidschendam

U noemt in uw toelichting een aantal punten dat volgens u beter zou kunnen. Wij nemen deze punten in ieder geval mee in onze besprekingen. Mocht u uw waardering persoonlijk nader aan ons willen toelichten, neemt u dan contact met ons op. Dat kan via redactie@florence.nl of via een gesprek met de manager Zorg, Angenita Terhorst.
Hartelijk dank voor uw toelichting en de waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgccentrum Mariënpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.