Florence, Woonzorgcentrum Duinstede

Deijlerweg 208 2241 AL Wassenaar
Deze locatie is onderdeel van Florence, gezondheid en Zorg

Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Duinstede - Wassenaar op 7 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als ik hier op bezoek kwam, werd ik altijd hartelijk ontvangen met koffie, en dan kreeg gelijk informatie over mijn moeder. Als er iets aan de hand was met mijn moeder, werden we altijd gelijk gebeld. De omgang met mijn moeder verliep altijd goed. Het personeel was heel hartelijk, dat was perfect. Mijn moeder werd goed verzorgd en zat er altijd netjes bij. De afspraken die wij maakten werden over het algemeen wel nagekomen. Een heel enkele keer ging het weleens mis, dan liet de werkoverdracht weleens te wensen over. Ons verzoek was dan niet genoteerd, en waren de collega's niet op de hoogte van de afspraak die we gemaakt hadden. Er wordt hier veel met de mensen gedaan, er zij allerlei activiteiten bijvoorbeeld: met de bewoners gaan wandelen, spelltjes en kwisjes doen, en zingen met de mensen. Ik vind het wel heel diep triest dat er, wegens de bezuiningen, in de nacht maar een medewerker op de ca.20 bewoners aanwezig is. Hier kan het personeel niks aan doen, dit komt door de bezuinigingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Duinstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.