Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Duinstede - Wassenaar op 12 november 2017

7.7

Bij Duinstede doet iedereen vreselijk zijn best voor de bewoners. Als bezoeker word ik vriendelijk ontvangen, gesprekken met mij als familielid van een bewoner zijn prettig. Eigenlijk is alles uitstekend, van de maaltijden tot en met de kamers. Maar het is ook duidelijk dat al het personeel heel erg hard moet werken en dat er weinig tijd is om persoonlijk aandacht aan de individuele bewoners te schenken. Ik heb ook groot respect voor de vrijwilligers die veel extra's proberen te bieden. Maar ook dat kent zijn grenzen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Duinstede - Wassenaar

Wij bedanken u voor uw waardering en de toelichting die u geeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Duinstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.