Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Duinstede - Wassenaar op 3 november 2017

7.5
  • Dementie

De verzorgenden zijn vriendelijk en hebben ook aandacht voor de familie. Er zou meer tijd moeten zijn voor een praatje of een individuele activiteit. Verslagen schrijven en lezen kosten te veel tijd en zouden ook i.d. Huiskamer kunnen. Rond 16.00 u start de avonddienst al en is er weinig personeel terwijl de bewoners dan onrustig gedrag vertonen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Duinstede - Wassenaar

Florence bedankt u voor uw waardering en ook zeker voor de toelichting die u geeft. Wij nemen uw opmerking zeker mee in onze verdere besprekingen over onze zorgverlening.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Duinstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.