Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Oostduin - Den Haag op 7 juli 2016

8.8

Mijn hoogbejaarde ouders wonen sinds februari 2016 in Oostduin. Ze hebben daar een prachtige kamer voor twee personen met een mooi balkon. De verzorging is perfect: ze worden gewassen en aangekleed, hun medicijnen worden op tijd aangereikt, ze krijgen heerlijk eten en drinken en op zijn tijd ook nog eens een lekker wijntje of advocaatje met slagroom. Er wordt goed op ze gelet. Verder worden er volop leuke en afwisselende activiteiten georganiseerd. Ze hoeven zich geen dag te vervelen. Ik heb veel bewondering voor het harde werk van alle medewerkers en voor hun eindeloze geduld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Oostduin - Den Haag

Beste heer, mevrouw,

Heel hartelijk dank voor uw mooie waardering. Het doet Florence en haar medewerkers goed om te horen dat uw ouders naar tevredenheid bij ons wonen.

Vriendelijke groeten,

Florence

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Oostduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.