Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Oostduin - Den Haag op 12 september 2019

4.0

Mijn moeder is 98 en net twee weken bij ons te gast geweest in Frankrijk. Nu zij weer bij u woont bel ik haar zoals gebruikelijk om de dag. Vanmiddag deed zij haar beklag dat zij voor de derde dag oprij macaroni met  tomatensaus als avondeten kreeg voorgeschoteld. Dit heeft zij geweigerd, waar ik haar zeer voor heb gecomplementeerd. Als alternatief was er gemalen vlees...meer was er niet in huis.Het zou zo fijn zijn als u iets meer aandacht zou willen schenken aan een smakelijke hap. Het avondeten zou een feest kunnen  zijn waar bewoners/patiënten naar uitkijken!Succes met uw werk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Oostduin - Den Haag

Wij zouden de punten die u noemt, graag verder willen bespreken. Wilt u hiervoor uw contactgegevens sturen naar redactie@florence.nl? Heel hartelijk dank alvast.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Oostduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.