Florence, Woonzorgcentrum Oostduin

Goetlijfstraat 5 2596 RH Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Florence, gezondheid en Zorg

Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Oostduin - Den Haag op 27 oktober 2016

Mijn moeder woont sinds begin juni in Oostduin, zij is 93 en heeft dementie. Zowel zij als ik zagen erg op tegen de verhuizing naar een zorgcentrum maar thuis wonen ging niet meer. Oostduin ervaart zij als een hotel, in de zomer heeft zij volop genoten van de prachtige tuin en de vele terrassen maar ook de tuinactiviteiten. Het eten s'avonds in het restaurant is elke avond goed verzorgd met volop keuze. Soms zelfs met muzikale omlijsting! Alle medewerkers zijn heel vriendelijk, respectvol en behulpzaam. Haar kamer is klein, het sanitair oud maar we hebben hem wel gezellig weten te maken met de sfeer van thuis. Er is een uitgebreid activiteitenprogramma met voor elk wat wils. Ondanks de bezuinigingen proberen de medewerkers tijd en een luisterend oor te vinden voor alle individuele behoeften. Oostduin ontzorgt mantelzorgers en geeft mijn moeder weer een ontspannen gevoel!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Oostduin - Den Haag

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons te waarderen. Fijn te horen dat uw moeder het naar haar zin heeft bij ons. Als er toch nog punten zijn die in uw ogen beter kunnen, neemt u dan gerust contact met ons op via redactie@florence.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Oostduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.