Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk op 14 april 2017

9.5

Mijn tante heeft vanaf 2 maart j.l. bij u op kamer 516 gewoond. Zij is de laatste 7 maanden bij u in zorg geweest. Zij heeft uw zorg als liefdevol ervaren. Mijn tante heeft me gevraagd dat na haar overlijden aan u over te brengen.    De uitstraling van uw afdeling, de inrichting en aankleding zijn sfeervol, warm en gezellig. De zorgzaamheid en uw vriendelijkheid is ervaren als fantastisch en is een voorbeeld  voor velen.  Namens mijn tante willen we haar en onze dank zo tot uiting brengen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk

Wat een prachtige cijfers voor onze zorg- en dienstverlening. Hartelijk dank voor uw mooie woorden.
Wij wensen u veel sterkte met het verlies van uw tante.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.