Waardering van Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk op 8 juli 2016

2.0

Sinds mijn moeder rolstoel afhankelijk is, is de verzorging bergafwaarts gegaan. Ik zal enkele klachten op een rijtje zetten.Stelselmatig vinden wij achtergelaten inco. Ook de daarbij horende vlekken vinden wij op vloeren, vensterbank douchegordijn enz. Wasgoed in wasmand wordt achtergelaten met het materiaal er nog in.Hele dag geen gehoorapparaat in.Hele dag geen polsalarmband om.Ik kan zo nog wel even doorgaan. Ik heb een gedicht over haar geschreven. Als u geïnteresseerd bent stuur ik deze héél graag naar u toe.Ook ben ik ontzettend blij met het verhaal van Hugo Borst op de voorpagina van  het AD van donderdag 7 juli!! Ik herken dit zo goed!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde - Rijswijk

Beste heer, mevrouw,

Florence is geïnteresseerd in uw verhaal. Zou u daarom contact met ons willen opnemen via redactie@florence.nl? Dan kunnen wij in een persoonlijk gesprek de situatie bespreken die u omschrijft rond de zorg van uw moeder. Wij horen graag van u.

Vriendelijke groeten,

Florence

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florence, Woonzorgcentrum Steenvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.